شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

دلایل استفاده از سینی کابل

استفاده از سینی کابل

سینی کابل برای استفاده در هر سیم و کابلی عنصر مهمی محسوب می شود. اکنون قصد داریم به بیان دلایل استفاده از سینی کابل بپردازیم.

کابل های مورد استفاده در کار خود را می توانید با اضافه کردن سینی کابل سازماندهی و مدیریت کنید.

اکثر مردم فکر می کنند برای سیم و کابل کشی باید از لوله های برق استفاده کرد. به همین دلیل به دنبال یک متخصص برای اجرای سیم کشی و کابل کشی در مکان موردنظر خود هستند تا کارشان انجام شود.

اما دانستن این نکته مهم است که امروزه استفاده از از سینی کابل ها برای مدیریت کابل لازم است. همچنین اگر درباره تفاوت لوله برق و سینی کابل ندانید، نصف راه را رفته اید.

به علت اینکه تمایل به خرید سینی کابل افزایش داشته است، بازار فروش سینی کابل در حال رشد است. دلایلی بسیاری وجود دارد برای اینکه به نصب و استفاده از سینی کابل فکر کنید.

با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا تعریف سینی کابل را بدانید و اینکه چرا بهتر است استفاده از سینی کابل را در درازمدت انتخاب کنید.

سینی کابل

سینی کابل محصولی است که می توانید با استفاده از آن کابل های خود را نگهداری و پشتیبانی کنید. با گذر زمان استفاده از سینی کابل رشد داشته است، همچنین آنها جایگزین بسیار مناسبی برای (لوله کاندوئیت) لوله های برق  هستند.

یکی از مشکلات استفاده از لوله های برق برای مدیریت کابل ها تنظیمات پیچیده آن است. برای نصب لوله های برق زمان بسیاری صرف می شود، همچنین نیاز به داشتن مهارت های خاصی است. علاوه بر آن، نگهداری و تعمیر لوله ها پس از نصب پرهزینه است. تمام این موارد از نقاط ضعف سیستم لوله برق و استفاده از آن به شمار می آید.

در مقابل کاندوئیت ها استفاده از سینی کابل ها مزایای بیشتری دارد و به ایمنی بیشتر کابل های مورد استفاده کمک می کند. انواع مختلفی از سینی کابل وجود دارد. شما می توانید از بین انواع سینی کابل که در ادامه نام برده می شود هر کدام از آنها که مناسب زیرساخت کارتان است را انتخاب و نصب کنید:

ـ  نردبان کابل

ـ سینی کابل Raceways

ـ سینی کابل سبدی

ـ سینی کابل سوراخ دار

شاید برای شما پیش بیاید که در انتخاب نوع سینی کابل دچار تردید شده باشید یا مطمئن نیستید کدام نوع از سینی کابل برای کار شما مناسب است، قبل از  خرید سینی کابل می توانید با مشاوران ظریف صنعت پیشرو تماس بگیرید.

دلایل استفاده از سینی کابل

ـ نظم‌دهی به محیط: هنگام استفاده از تعداد کابل های استاندارد نصب سینی کابل مناسب ترین پیشنهاد است. از مزایای استفاده از سینی کابل ارائه ظاهری مرتب به کابل ها و نظم دهی به آنها است. در کارهای مختلف از کابل هایی با تعداد و اندازه متفاوت استفاده می شود؛ اما پیشنهاد نمی شود که با نصب سینی کابل بخواهید از همه اندازه های کابل و انواع آن استفاده کنید. 

ظاهر سیم ها و کابل های آویزان اصلا جذاب نیست. در حالی که نصب سینی کابل می تواند باعث مرتب بودن آن و باعث نظم دهی کابل ها می شود.

ـ افزایش ایمنی محیط: استفاده از سینی کابل باعث افزایش ایمنی می شود. هنگامی که سیم و کابل ها در معرض دید هستند نه تنها بر خود کابل ها اثر می گذارد، بلکه ممکن است باعث به خطر افتادن محیط نیز شود. اغلب خطرهای بزرگ در زمینه برق به دلیل کابل کشی ضعیف اتفاق می افتد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: سینی کابل،نردبان کابل،ظریف صنعت پیشرو،لوله برق،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۴:۱۹ توسط:ظریف صنعت پیشرو موضوع: نظرات (0)