شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

خرید و قیمت انواع ساپورت سینی کابل

خرید و قیمت ساپورت سینی کابل
خرید ساپورت سینی کابل

امروزه برای انجام سیستم برق کشی منازل از تجهیزاتی مانند سینی کابل، نردبان کابل، ساپورت سینی کابل، جعبه تقسیم و غیره استفاده می شود که نحوه قرار گیری کابل ها و ایمنی آن ها را تضمین می کند. در این مقاله می خواهیم در مورد انواع ساپورت سینی کابل با شما صحبت کنیم تا با ویژگی ها و کاربرد هر کدام بیشتر آشنا شوید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سیستم سینی کابل جایگزینی برای راه های سیمی و مجرای الکتریکی هستند که کابل ها را کاملاً محصور می کنند.

سینی کابل ها قابلیت پشتیبانی از انواع سیم کشی را دارند: مانند

  • خطوط برق فشار قوی
  • کابل های توزیع برق
  • کابل های کنترل
  • کابل های مخابراتی
  • کابل های فیبر نوری

کاربرد ساپورت سینی کابل

سینی کابل ها اجزای سیستم های پشتیبانی برای کابل ها و سیم های برق و ارتباطات هستند. یک سیستم سینی کابل از کابل های برق و سیگنال پشتیبانی و محافظت می کند و ارتقاء، گسترش، پیکربندی مجدد یا جابجایی شبکه ها را تسهیل می کند. لوله برق

عموما از ساپورت کابل به منظور نگه داری سینی کابل و نردبان کابل استفاده می شود. نحوه نصب و راه اندازی آن می تواند بر روی دیوار یا روی سقف منزل صورت گیرد. البته قابل ذکر است که نحوه استفاده از ساپورت کابل بسته به نوع کابل کشی خانه متفاوت است.

به عنوان مثال، ممکن است برای نگه داشتن سینی کابل در زیر سقف یا رایزرها از ساپورت های بازویی استفاده شود که در اندازه های مختلف وجود دارد. برای اینکه محکم و مقاوم نصب شود، باید در ابتدا پایه ساپورت را روی دیوار نصب کنید و سپس بازوی نگه دارنده را به حالت کشویی روی آن قرار دهید. برخی از انواع ساپورت ها وجود دارد که به صورت ثابت و متحرک روی دیوار و سقف نصب می شوند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: سینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت سینی کابل ، ساپورت نردبان کابل ، سه راهی سینی کابل ، سینی کابل گالوانیزه ، لوله برق ، کاربرد نردبان کابل ، کاربرد سینی کابل ، ظریف صنعت پیشرو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۵:۲۹ توسط:ظریف صنعت پیشرو موضوع: نظرات (0)