شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

سینی کابل پشت بام چیست؟

سینی کابل پشت بام چیست
سینی کابل پشت بام

سیستم‌های پشتیبانی با سینی کابل پشت بام سازه‌هایی هستند که برای نگهداری کابل‌های الکتریکی روی سقف‌های مسطح یا شیب‌دار طراحی شده‌اند.

در روش سنتی برای پشتیبانی از کابل، کابل‌ها بسته‌بندی و به گونه‌ای تنظیم می شود که محافظت کمی داشته یا کابل‌ها از طریق یک سیستم لوله‌ مانند عبور داده می شود که دسترسی به آنها را دشوار و تهویه را مختل و رطوبت را داخل خود محبوس می کند.

اما در روش مدرن محوطه سینی کابل و ساپورت های سینی کابل یک راه حل مدیریتی سازمان یافته و آسان برای شبکه های سینی کابلی پشت بام ارائه می کنند که می تواند در هر ارتفاع یا عرضی تنظیم شود، سپس در اطراف راهروها و تجهیزات قرار گرفته و برای تهویه مناسب پیکربندی خواهد شد.

پروژه های ظریف صنعت پیشرو: نردبان و سینی کابل پتروشیمی شیراز

کارایی سینی کابل پشت بام

سینی کابل پشت بام (یا سیستم پشتیبانی سینی کابل) انواع مختلفی دارد. هر کدام طبق طراحی آنها، دارای کارایی خاص خود هستند. سینی کابل پشت بام به عنوان ساپورت سینی کابل طراحی شده اند؛ آنها در حفظ رطوبت و تهویه سرد یا گرم شگفت انگیز هستند، اما لایه خارجی دفاعی آنها به طرز تکان دهنده ای ظریف و در مقابل آسیب مقاوم نیستند. بنابراین لازم است که از سینی کابل پشت بام برای پشتیبانی بیشتر استفاده شود.

متخصصانی که به آنها اطمینان داده شده است تا شرایط سقف خانه را حفظ کنند، نیاز به ورود ایمن به کابل کشی دارند. آنها باید بدانند بدون ملاحظات ایمنی مناسب، خطر بی‌حسی الکتریکی، سقوط و سایر حوادث خطرناک به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

سینی کابل ظریف صنعت پیشرو

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله خرید سینی کابل پیشنهاد می شود.

کابل های نصب شده در پشت بام نیاز به ایمنی از لحاظ آب و هوا و دما، اقدامات لرزه ای و سایر عوامل آسیب رسان دارند. به غیر از هزینه تعمیر یا جایگزینی تجهیزات پرهزینه تجاری، کابل های آسیب دیده می توانند خسارت های مالی بسیاری را ایجاد کنند.

در همین راستا سازمان آتش نشانی و مدیریت ایمنی در جهان فشار بیشتری را بر تولیدکنندگان تجاری و مالکان ساختمان وارد می کنند تا سینی کابل پشت بام را در شبکه های سیستم های پشتیبان سقف قرار دهند که شامل کابل های پیوند و پشتیبانی می شود تا بتوانند با نصب آنها بر نوع کابل کشی گسترده نظارت بیشتری داشته باشند.

از سال های گذشته تولیدکنندگان سینی کابل پشت بام که در ساخت انواع سینی کابل و لوازم جانبی تخصص دارند، تولیدات خود را در این زمینه گسترش داده اند. آنها در تولید، صادرات و تامین طیف گسترده ای از سینی های کابل در سراسر جهان فعالیت می کنند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: سینی کابل،خرید سینی کابل،سینی کابل پشت بام،قیمت سینی کابل،سینی کابل چیست،ظریف صنعت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۴۰ توسط:ظریف صنعت پیشرو موضوع: نظرات (0)